top of page
Search
  • Writer's pictureLiron Nathan

פוסט קורונה - מה גילתה לנו הקורונה

Updated: Jul 1, 2020

"אבל מה שאת מספרת כבר היה קיים לפני הקורונה, רק שהקורונה נורא העצימה את זה". היא הרימה גבות אבל פתאום דברים התחילו להתבהר לה, היא חשבה שקרו דברים חדשים בתקופת הקורונה, ועכשיו היא הבינה שאלו תופעות שהיו כבר קודם.

פגשתי השבוע מנכ"לית כדי להתחיל להיערך להמשך הדרך של הארגון שבראשו היא עומדת, אבל לרגע עוד היה צריך להבין איך הגענו לנקודה הזו. המפגש איתה הבהיר: הקורונה לא הולידה דברים חדשים אלא העצימה תופעות קיימות שקודם לא שמנו לב אליהן או לא התמודדנו איתן. לדוגמה, צוותים שלא היו מוחזקים על ידי המנהל שלהם לפני תקופת הקורונה חוו תחושת נטישה ואף פירוק במהלכה; וחברי הנהלה שהיו מעורבים ומחויבים לפני, דאגו לתפקוד ולאנשים גם כשכולם ישבו בבית. מה שמתאפשר עכשיו בחזרה לנורמליות החדשה הוא להתבונן בתופעות המועצמות הללו, ולהחליט מה רוצים לשנות או לטפח, כי עכשיו הכל בולט יותר וקל יותר לראות את זה.

אז בהמשך לשיחה הזו מצאתי מאמר על הנורמליות החדשה (קישור למטה) שמחזיק בתפיסה דומה ומתבונן מזווית קצת אחרת, זן-רוחנית, יש לו השלכות מעניינות גם לחיים האישיים וגם לניהול.

לייעוץ בנושא תפקוד אפקטיבי של הארגון בעידן הנורמליות החדשה, ולסדנאות מנהלים להתמודדות אפקטיבית עם הנורמליות החדשה, מוזמנים ליצור קשר:

טל: 054-7779862


38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page